bazen öyle umutsuzluğa düşüyorum ki.. bazı hâller hep aynı kalacakmış gibi. gelecek gözümün önünde meçhul içinde. kalbimin yorgunluğunu taşıyamamaktan korkuyorum. bir gün düştüğümde kalkacak o gücü kendimde bulamamaktan, direnmeyi bırakmaktan korkuyorum.. hislerimi, hassasiyetlerimi yitirmek ise bir azap. Allah'ın göndereceği her hâyra muhtacım. bu muhtaçlığı ve acizliği iliklerime kadar hissediyorum. aceleci olmaktan, âsi olmaktan beri kılsın beni Allah. elimden geleni yapıp bunun rahatlığını yüreğimde taşımak istiyorum. olan da olmuştur olacak olan da. nice baharlar getirdi kendisine güvenip yola çıkana.. kolaylaştırdı, kavuşturdu.
ve ben Rabbim sana ettiğim duâ sayesinde hiçbir zaman bedbâht olmadım.
gecenin sonunda, kırgınlıkların ve her şeyin sonunda yüzümde bir tebessüm.