📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sözlerimi duyun ve yeminime şahit olun," dediler ezbere.Sesleri çemberi doldurdu."Gece çöküyor ve son nefesime kadar sürecek nöbetim başlıyor.Evlenmeyeceğim.Mülk edinmeyeceğim.Baba olmayacağım.Hiç taç takmayacak,zafer kazanmayacağım.Nöbette yaşayacak,nöbette öleceğim.Ben karanlıktaki kılıç,duvardaki gözcüyüm.Ben soğukta yanan ateş,şafak vaktinde ışığım.Ben uyurları uyandıran nida,diyar halkını koruyan kalkanım.Bu gece ve gelecek tüm gecelerde,hayatımı ve onurumu Gece Nöbetçileri'ne adıyorum."