Bu kitap bir insanın kendini bulmasından bahsediyor.Herkesin doğduğundan beri kendine yüklenmiş bir takım kalıplar vardır.Ve bunu aşmak sadece bize düşer.Hata yapmak kötü bir şey değildir bence.Tam tersine sana doğruyu gösterip,yeni bir zevk verir,sanırım karakterimiz(yani yazarımız) da böyle düşünmüş.Okumanızı öneririm,güzel bir kitaptı
Bu kitap gerçekten çok ama çok güzeldi.Dizisini izlememe rağmen heyecanla okudum.Anlatamıyorum.Kitabı anlatmak için kelime bulamıyorum.Bu yüzden tek bir cümle söyleyeceğim.Okuyun ve okutun