Kitaptaki ada halkı, günümüzün ve gelmiş geçmiş tüm insanlığın siyasiler üzerindeki baskılanmış yaşamı üzerinde inanılmaz güzel bir örnek oluşturmuş. Bazı zamanlarda insanların gözü nasıl kör olabiliyor , doğru olmasına rağmen azınlığın üstü nasıl törpüleniyor, bir çok şey hissettim okurken. Hem heyecanlandığım hem sinirlendiğim hem de çok duygulandığım bir kitap oldu. Şahaneydi. Kesinlikle okuyun okutun...