“…, bu başka hayattan ne anladığımı öğrenmek istiyordu. İşte o zaman bağırarak, “Bugünü anacağım bir hayat,”dedim, hemen arkasından da, “artık bıktım,” diye ekledim.”
“Başkalarından erken ölecektim, orası aşikardı. Ama herkesin bildiği gibi, hayat yaşamaya değmez. Aslında, doğal olarak başka kadınlar ve başka erkekler yaşamaya devam edeceklerine, üstelik bu binlerce yıl böyle sürüp gideceğine göre, ha otuz yaşında ölmüşsün ha yetmiş; bir önemi olmadığını biliyordum.”