Bulunduğum beden karanlık içinden çıkmak için elimden geleni yapıyorum ama içine hapis oldum yukarıya çıkmaya çalışırken hep dipe batıyorum elimden tutanlar benimle bu karanlıkta boğuldular uğursuz gibiyim şeytan tüyüm yok şeytanın taaaa kendisiyim, yetersiz özgüvensiz, siyah bir çöp poşeti gibiyim ağazımı bağlayıp ben bir sokak dipine atmışlar gibi poşetti yırtmam gerek ama tırnaklarım sökülmüş nefes alamıyorum içinde sanki poşet içi su dolu boğuluyorum.... yani kısacası ben geberiyorum geberiyorum........