Kısacık görünen şu kitap okurken umut, barış, mutluluk, hüzün daha nice duyguyu hissettiriyor insana.
Ah minik Sadako! Dileriz turna kuşları uçtuğu her yere umut ve barış götürsün. Nazım'ın şiirinde dilediği gibi "Çocuklar öldürülmesin şeker de yiyebilsinler." 🕊