Gül Zeynep

"Ve bir insanın yüreğindeki şeyler... Bunlar hakkında konuşmak pek bir yarar sağlamaz değil mi?"
Sayfa 131·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocukları gerçekten anladıklarını sanan insanlar var mıdır, diye düşündü.
Sayfa 102·Kitabı okudu
"Ölümü hem dost hem düşman olarak görürdük."
Sayfa 53·Kitabı okudu
Bugünlerde... Bilmem ki... Kimse ölüm hakkında konuşmak, ölümü düşünmek istemiyor gibi.
Sayfa 52·Kitabı okudu
İnsan derinliğine düşündü mü, evlilik diye bir şey olmadığı, birlik diye bir şey bulunmadığı, her insanın yapayalnız olduğu ve sonunda mantığa meydan okuduğu... İşte buydu belki de yarı anlaşılmış ve hiç dile getirilmemiş olan esrar. İnsan eşini ne kadar iyi bildiğini sanırsa sansın, bir an gelir, boş duvarlara çarpar ya da çukurlara düşerdi.
Sayfa 45·Kitabı okudu