zeynep

zeynep
@zeynephazman
“güneşi özledim, sonra seni keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım”
“Eğer şeytan olmasaydı, demek ki, insan onu da yaratırdı, hem de tıpatıp kendisi gibi.” “Aynen Tanrı’yı yarattığı gibi.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

zeynep

, bir kitap okudu
Puan vermedi·223 syf.·
2021 4. kitabı
Ahmet Mithat Efendi
7.3/10 · 28,2bin okunma
“Ama birincisi, çocukları yakından da sevmek mümkündür, hatta pis olanları, suratı çirkin olanları bile sevebilirsin (ancak bana öyle geliyor ki, çocuklar asla çirkin suratlı olamazlar).”
“Örneğin ben, büyük acılar çekebilirim, ama bir başkası benim ne derece acı çektiğimi asla öğrenemez, çünkü o, ben değil, bir başkasıdır. Üstelik de pek az sayıda insan bir başkasını cefakâr olarak kabul etmeye razı olur (sanki bu bir rütbeymiş gibi).”
“Bence özellikle yakınlarını sevmek, yabancıları sevmekten daha zordur.”