📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlar kesinlikle bu kitabı tavsiye etmiyorum. Kitabı yazan şahsın ne kafası yaşadığını aslı anlayamadım, bir olayı var da bende anlamamış olabilir eğer öyleyse eleştirilerim için kusura bakmasın ama sanmam. Sanki bir tiktok fenomeninin günlüğünü okumuş gibi hissediyorum, yani o kadar manasız gereksiz bir kitaptı. Allahtan kısaydı da hemen bitirdim yoksa çok üzülürdüm başladığım kitaba bitirme takıntımdan dolayı okudum yoksa asla okunacak bir kitap değil. İçerik yok, anlam arayışına bir yerden sonra sizde girmiyorsunuz, iki tane sevdiğim cümle okudum o kadar. Tamamıyla gereksiz bir eser olmuş, boş duvara bakıp ne yaşadım ben az önce diyordum bu incelemeyi yapmadan hemen önce öyle söyleyeyim.
korku, karnının derinliklerine yerleşen ve alarm durumunda tüm dikenleri çıkararak enseye kadar tüm belkimin diken diken eden o acı tatlı küçük kestane kabuğu, ona alışmıştık. Onunla yaşamayı biliyorduk. Gizlenerek üstesinden gelmeyi. Meşrulaştırarak kabul etmeyi.