Zeynep İzgi

Bir kere daha deneyecek gücü kalmamış iki âşığın haline benzettim halimizi,az sonra kapı kapanacak,ağlayacağız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan iki kere yanıyormuş.İlk yanışta kutsanıyor,ikincisinde çok acı çekiyormuş.
"İnsan hayatı bir rahim arayışından ibarettir,"dedi. "ev rahimdir.Bundandır kendimize bir ev aramamız.Evi olan insan ne şanslı!"
Kuyruklu yıldızlar yalnız olur Suzan hanım,o muhteşem kuyruklarını çarpa çarpa geçerler hayattan.Onlara ,güzelliklerini veren kuyrukları nedeniyle yaklaşılmaz.Onlar da kuyrukları olmadan olamazlar.
...kül samandan iyi mi? İyi çünkü külün bir geçmişi var,bir zamanlar ateşmiş hiç olmazsa.