Morbid

Morbid

, bir kitap okudu
Puan vermedi·270 syf.·
20 günde okudu
·
2019 13. kitabı
Ahmet Ümit
7.9/10 · 24,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her âşık sevdiğini kaybetme duygusu taşır.
Belki de bizimki kadar sevmiyordur.Ama aşkta eşitlik olmaz ki zaten.Bazem kefelerden biri,bazen de öbürü ağır basar.Aslına bakarsanız genellikle hep aynı kefe ağır basar ya..
İyi şeyler birdenbire olur bu kadar bekletmez insanı... Oğuz Atay
Ama daha önemlisi, ona âşık oldum.