Morbid

"İnsanın başına her türlü felaket gelebilir." diye ekliyor."Ama en kötüsü,bu felakete kendisinin neden olması."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yiyin efendiler yiyin bu han-ı yağma sizin Doyuncaya,tıksırıncaya,patlayıncaya yiyin.. Tevfik Fikret
Dünya değişiyor dostlarım.Günün birinde gökyüzünde güz mevsiminde artık esmer lekeler göremeyeceksiniz.Günün birinde yol kenarlarında toprak anamızın koyu yeşil saçlarını da göremeyeceksiniz.Bizim için değil ama çocuklar,sizin için kötü olacak.Biz kuşları ve yeşillikleri çok gördük.Sizin için kötü olacak Benden hikâyesi. Sait Faik Abasıyanık
...Ben edebiyattan ibaretim... Kafka
Hepimiz,sırtımızda ve elbiselerimizin altında, gözlerimizin içinde bir müstakbel ölü gezdirmiyor muyduk? Sait Faik Abasıyanık