zeyn

zeyn
@zeyneptrn08
"Acıyor mu, Gum?" "Bu kez çok acıyor."
Sayfa 134·Kitabı okudu
Reklam
"Ağlarsam ayıp olur mu?" "Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki? " "Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki... "
Sayfa 68·Kitabı okudu
Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler, her şeyden bıkmışlar sanki...
Sayfa 48·Kitabı okudu
"Neden ders alıp benim gibi yapmıyorsun?" "Ne yapıyorsun ki?" "Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum."
Sayfa 46·Kitabı okudu

zeyn

, bir kitap okudu
8/10
·60 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2024 13:59
·
2024 5. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam