Nasıl bir devirde yaşıyoruz anlamıyorum. Bütün değer yargıları önemini yitirmiş dostluk, arkadaşlık yok insanların tek derdi olduğundan farklı görünmek, başka birinin üzerinden ego tatmin etmek.Ya da hep böyleydi de ben mi şimdi fark ediyorum. Allah iyi insanlara denk getirsin.🥀
Felaketimizi başka biriyle taksim etmek saadettir, fakat annelere değil. Annelere anlatılan kederler taksim değil, zarbedilmiş olur:Çocuklarının felaketini iki kat şiddetle hisseden anneler, bu ıstıraplarını çocuklarına fazlasıyla iade ederler. Böylece keder anadan çocuğa ve çocuktan anaya her intikal edişinde büyüdükçe büyür.
(zarb:dövme-taksim etme :paylaştırmak)