İyi ki o yolları gördün, iyi ki düştün,
iyi ki zor zamanlarında kendine sığınmayı bir felsefe haline getirdin, iyi ki artık çok beklentiye girmiyorsun. Gurur duy, atlatamam dediğin günleri atlattın...
Anlamayana anlatmayın, görmezlikten geleni görmeyin, her şeyinize sağır olan birini hiç duymayın. Hiçbir şey ifade etmediğiniz kimselere büyük anlamlar yüklemeyin. Yalnız da kalsanız öylesine vakit geçirilen biri olmaktan kendinizi kurtarmış olursunuz. Önceliğiniz kendiniz olsun ...