Dila Kaygısız

Dila Kaygısız
@zeyydilA
Yalnızlıktan çok yalnızlığa yüklediğimiz anlamların bize zararı olduğunu gördüm.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir insana en büyük zararı diğer insanlar değil kendisi veriyor.