Yorumunuz oldukça iyi ancak şunu söylemek isterim: zayıf yanlarımızın üzerine gitmeyip yalnızca güçlü yanlarımızı geliştirmek değil bahsettiğimiz. Aslında kendi potansiyelini bilmek, güçlü ve yetenekli olduğun yanlarını geliştirmek ve bu sayede zayıf yönlerin gelişimini daha kolay ilerletebilmektir anlatılmak istenen. Ayrıca ikinci cümlede söylendiği gibi aslında zayıf diye nitelendirdiğimiz yanımız belki de çok fazla istemediğimiz ama şu kalıp yargımız olan zayıf yönlerinizin üzerine gitmeliyiz düşüncesinin perdesi altında kalandır.