Saudade

Ciğerimi deliveren aşkı görün, Tutun kolumdan beni Fas'a götürün...
Reklam
"-Hani yarınlar güzel olurmuş diyorlardı Olric. Bu yaşadığımız gün de dün'ün yarın'ı değil mi? -Kandırıyorlar efendim kandırıyorlar."
" -Yıldızlara bak ne kadar kalabalıklar. - Evet ve bi o kadar da yalnızlar. -Bizim gibi? -Bizim gibi."
Söz
İnsanoğlu yasakları ne kadar çok sevip istiyor. İçten içe zarar verdiği halde hem de. Yoksa içten içe intihar etmek için mi sever bi insan yasakları çiğnemeyi.
1000k
Bazı kırıklıklar saklı kalmalı. Bazılarını da bakan anlamalı..
Reklam