Demek ki çok ağır duyguları yaşadığımız zamanlarda dahi kendimizle iç monolog kuramamışsak, iç gerçeğimize ulaşmamışsak, bilinç eşiği kapılarını kapar, asla geçit vermez.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Peki ama bizi daha derinlere inmekten alıkoyan nedir? Korku. Ruhumuz hangi korkudan dolayı bize en dipte yatan, en içteki çıplak gerçeğimizi vermez? Kendi gerçeğimizden duyduğumuz korku. O zaman, kabukta yaşamayı doğrudan kendi iç gerçeğimize karşı duyduğumuz korku olarak tanımlayabiliriz. “
“ Bir insanın, içbeniyle buluşmadığı ve kendi çabasıyla içsel varlığına dönmediği müddetçe var olamayacağına ve bunun çok değerli olduğuna inanıyorum. “