Ne olmasını bekliyordun.
Hayatın sana hediyeler sunmasını mı
Ya da sevdiğinin de seni sevmesini mi
Platonik olmaktan mı korkuyordun
Yalnız kalmaktan mı
Sen ne olmasını bekliyordun da bu oldu be adam
Hoş ben kimdim ki? Zengin fakir, çocuk yaşlı, haklı haksız, vakitli vakitsiz demeden, bu dünyaya yolu düşen herkes, ilk müsait sapaktan ebedi karanlığa dönmemiş miydi?