Hayat,ölene kadar hissedilen zevklerden,çekilen acılar çıkarıldığı zaman geriye kalandır.Hayat=zevk-acı.Sonuç pozitifse yaşamışsındır hayatı.Negatifse ölmüşsündür doğduğun gün.Tabii bir de sıfır ihtimali var.Bu durumda ise zamanın yetmemiştir hayatı anlamaya.Erken ayrılmışsındır partiden,göremeden sonunu…
Hiçbir şey dost değil bu evrende.İnsanların anlamasının zamanı geldi.Güneşin sayesinde değil dünyadaki hayat.Güneşin dünyayı buharlaştırma arzusundan dolayı hayat var gezegende.