Kaçak terörü besler, terör de kaçağı ama nedense söylenmez bu. İran ve Irak sınır boylarına gidin, çok ünlü bir slogan kulaktan kulağa yayılır: Kaçakla uğraşanın karakolu basılır!
Hâlâ sorarız kendimize, bu terör neden bitmiyor, diye. Hesap sorulmadan terör biter mi hiç ? Bizim gibi demokratik bir ülkede vatana ihanetin cezası sizce nedir ? Cezası yok çünkü kanunu yok.