zket

zket
@zket
birbirileriyle sadece göz aşinası olan her gün , hatta her saat karşılaştıkları , birbirlerini inceledikleri halde , adetlerin hükmüne ya da kendi kuruntularına tabi olarak ne selam ne konuşma , görünüşte kayıtsız bir yabancılığı devam ettirmek zorunda kalan insanlar arasındaki ilişkiden daha garip , daha nazik bir şey olur mu? Aralarında huzursuzluk ,hastalık derecesinde bir merak , tanışmak ve alışveriş ihtiyacının tatmin edilmemiş , yapay bir şekilde bastırılmış olmasından doğan bir isteri, özellikle bir tür gergin bir dikkat havası eser. çünkü insan insanı, hakkında bir yargıda bulunamadığı sürece sever, yüceltir ; özlem , eksik tanımanın bir sonucudur.
Sayfa 72·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

zket

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
3 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Thomas Mann
6.3/10 · 4.676 okunma
Hayat, hastalıklı bir insanın yorgun gözlerini yakan güçlü bir ışık gibiydi. uyanık geçirdiği her an , etrafında ve üzerinde çiğ bir öfkeyle parlıyordu . Acıtıyordu . Dayanılmaz bir acı veriyordu
Sayfa 475·Kitabı okudu
başarı, keyif aldığın şeyi yapmak değil , onu yaparken haz duymaktır .
Sayfa 332·Kitabı okudu