Tanguy Viel'den okuduğum ilk kitap. Yazarin dilini ve uslubunu hic begenmedim. Incecik olmasına rağmen yarıda bırakmamak için direndim resmen. Bu yazarın başka bir kitabıni okuyacagimi da düşünmüyorum.
Merhaba
Birkaç ay önceki sorumu ve cagrimi tekrarlamak üzere yaziyorum. Edebiyatseverleri düzenli olarak buluşturan, belirlenen sabit kitap uzerinden degil ancak "açık" formatta yani herkesin o sırada okuduğu kitapla gelebilecegi bulusmalar Istanbul veya Bodrum'da var mi ?
Paylasabilirseniz cok sevinirim.
Tesekkurler.