Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sonuç olarak daha iyi yaşamanın yolu, başkalarıyla birlik-te yașamaktır; uzun bir süreden sonra ilk defa ailemle tatile çıktığımda hissettim bunu. Birliktelik demek fedakârlık demek ve fedakârlık da bizi bencillikten kurtarır. Çünkü her sey benimle başlar başkalarıyla biter. Onlarla birlikte olmak, onları anlamak istediğiniz, onlarsız yapamayacağınız gerçeği başkalarını etkiler. Birlikte olmak, birbirini yanlış anlamak, birbiriyle paylaşmak, birbirinden uzaklaşmak...
... birisinin daima aynı şekilde kalmasını ya da tutarlı bir şekilde davranmasını beklemenin o kişi üstünde büyük bir yük oluşturduğunu fark ettim sonunda.
isimleri evvelce "Hâmid" ve "Ferid" sesleriyle yazılan bu iki dil ve sanat büyüğü arasında, "D"lerin "T olmasına emir (?) çıktığı zaman söyle bir konusma olmuştu: İsmi "Hâmit" kılığına sokulan şâir, adı "Ferit" sertliğine bürünen müderrise:
"Nihâyet senin de kuyruğuna bir (it) takdılar," demiş ve ondan şu cevâbı almıştı:
"Benim hiç olmazsa ferimi biraktılar. Senin adn hem ham hem de it olmak tehlikesi içinde ya.."