muazzez

muazzez
@znadia
yarattığı dünyanın en dışlanmış ferdi
Ne diye tasa çekiyordum sanki; ne tıkınacağımı, ne içeceğimi, fani vücut dedikleri bu rezil solucan torbasını hangi çullara bürüyeceğimi düşünerek?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şu son ayların bu acayip zulmü neydi bana karşı?
Ne iyi gelirdi şimdi
Gitgide, uzun ağlayışlardan sonra duyulan o tok ferahlığı duydum içimde.
Yoksa bu serseri, beni göründüğüm kadar fakir mi sanıyordu?
Bulutsuz, berraktı gökyüzü, benim de gönlüm gölgesiz.