"Hepimiz hapistik aslında, dünyada. Hepimiz de bir yerlere kapanmıştık, isteyerek. Farkımız var mıydı, uygar dünyanın mazoşist delilerinden? Kendilerine birilerinin zarar vermesinin, aşağılayıcı sözler söylemesinin hayalini kuranlardan farkımız var mıydı?"
"Çünkü iki gerçek ve bir insan var. Ölüm hayat ve insan. Mahşerin üç boku. Sadece insanların ayakları olduğuna göre aralarında, o koşar birine ya da diğerine. Eğer mutluluk ölümden gelmezse, o zaman sadece hayat kalır geriye."