zehra kaya

Sonsuza dek sürecek hiçbir şölen yoktu. Her seyin bir sonu vardı Her şeyin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saplantıda olduğumuzu bilemiyoruz ki, özrünü düşünelim.. Ben de kim bilir nerde, neye takılırım. Bütün saplantılarımız korkularımızdan geliyor. İnsanoğlu, deli değilse, korkar mutlaka... Saplantılarımızdaki korkunun bize saçma görünmemesi, yüz binlerce yıldan arta kaldıkları için.... Bunlar, gerçek sebeplerini yitirdiğimiz korkuların tortusu...
Mücadele-i hayattan şu sırrı anladım ki ben Ölüm bir didinmenin sükuna inkılabıdır.
Biliyorum, vuramazdı ama, kaldırdı ya vurmak için, sen ona bak!
Hayatta ne olacağını asla bilemezsiniz. Gelecek tahmin edilemez, sadece bir saniye uzakta bile olsa. Korkutucu ama büyüleyici bir gerçek.
Sayfa 78·Kitabı okudu