Zozan

Zozan
@zozancakarr
Bana dünyanın hakikaten suratına tükürülmeye bile değmez olduğunu ve bu dünyada suratına tükürülmeyecek bir tek, ama bir tek insan bile bulunmadığını sağlam bir şekilde ispat ettin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimiz aramaktan başka bir şey değilmiş.
"Tam yaşamaya başladığım bu andan itibaren beni öldü saysınlar..."
Acaba şuan ne düşünüyor? Herhâlde beni değil.... Niçin? Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki? Her şeyi...
Kendi ruhunun pisliğini bu kadar yakından gören bir adam başkalarının temiz olacağına inanabilir mi?