Zavallı çocuğu pek incitmişler. Emin ol, onun da kendine göre bir acısı var İvan. Yetmiyormuş gibi ben de derdimi dökmeye başladım, yarasını deştim. "Tok, açın halinden anlamaz derler. Ben, " Bazen aç olanlar da birbirini anlamaz. " derim. Hadi hoşça kal