Bir şeylere sahip olanlar sahip olduklarını bir gün kaybetmekten endişe eder, hiçbir şeye sahip olmayanlar da ömür boyu asla bir şeye sahip olamayacak mıyım acaba diye düşünürler.
Gülmeyi deniyorum, gülmem de lazım
çünkü gülmezem acı çektiğimi anlarlar
ve ben ne hissettiğimi tarif edemeyecek kadar çok şey hissediyorum.
-Meltem Tanı-
Hayatta her sey yüzde ellidir. aklınla davransan yüreğin, Yüreğinin sesini dinlesen aklın sana bu soruyu hep soracaktır.
Seçemediğin hep acı verecek bu sabit acı hep
olucak.