Değersizlik duygusu bazen insanı öyle bir içine alır ki âdeta kara delik gibi. Özellikle gücün; statü ve maddiyatla ölçüleceğini zannettigimiz materyalist bakış açısı günümüz insanın kendi değerleri konusunda kaygılı hissetmesine yol açabilir. Başkasının bakış açısı ile bizim değerimiz ölçülmez. Değer; başkasının övgüsüyle artmadığı gibi yergisi ile de azalmaz 😉