Havanın hep kapalı, gri ve yağmurlu olduğu günler insanın içini kaplayan bir kasvet vardır ya; bu kitabı okurken hissettiğim tam olarak buydu. Yapısı itibariyle akıcı olmasına rağmen bitirmek için özel gayret gösterdiğimi söylemeliyim. Başkahraman ile kurduğum derin empati yüzünden o kasvet hissi bir türlü geçmedi. Ne onun yüzü güldü ne benim ama o bir yerden sonra bundan keyif almaya bile başladı. Bu yoğun etkileşim yazarımızın -özellikle betimlemeler konusunda- ne denli usta bir kalemi olduğunu gösteriyor.