“Hiç kimse sizi benim gibi sevmedi de ondan!”
“Hadi doğrusunu söyleyin, gerçekten çok mu seviyorsunuz beni?”
“İnsan ne kadar sevebilirse o kadar, öyle sanıyorum.”
İyi olalım, genç olalım, doğru olalım! Kötülük bir hiçten öte bir şey değil, iyiliğin gururunu taşıyalım, her şeyden önce umudumuzu yitirmeyelim.Anne ,kız kardeş, kız ya da eş olmayan kadını hor görmeyelim.Saygıyı aileye,hoşgörüyü bencilliğe indirgemeyelim.