Bu yetmezmiş gibi, erkeklerin içeri girdiğini gören genç kızlardan biri Elizabeth’in tam yanına sokuldu ve, “ Erkeklerin gelip bizi ayırmalarına izin vermeyelim,” diye fısıldadı. “Onlara ihtiyacımız yok bizim.”
“Bizi asıl aldatan şey çok zaman kendi kendimizi beğenmişliğimizdir.Kadın kısmı çok zaman karşıdan gördüğü hayranlığı gözünde büyütür.”
“Erkekler de bunu isterler zaten.”
Çünkü benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır, beğendiklerim ise büsbütün az.Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor.İnsanların içyüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum.