Tek oturuşta okunulacak bir kitap. Çok akıcı ilerliyor. İçeriği çok iyi kurgulanmış. İnsan kitabın sonuna geldiğinde devamını bekliyor sanki. Disiplinlerarası olması kitaba güzel bir hava katmış.
ŞebperestAhmet Ay · Nesil Yayınları · 201495 okunma
Sindire sindire okunulması gereken kitap.Olaylara yaklaşımları,akıcı dili,samimi havasının olmasının yanında verdiği mesajlar insanı düşünmeye sevkediyor. İYi ki okumuşum dediğim kitaplardan.
Kainatı tefekkür etmeyi sevenler için güzel bir kitap. Akıcı dili ile kitabı hemen bitirmek ve kainata bakmak istiyorsunuz. Teşekkürler ibrahim TENEKECİ
Geldik Sayılırİbrahim Tenekeci · Profil Kitap · 20201,212 okunma