Demiryolu Çocukları sanki yeşilçam filmlerini izliyormuşsunuz hissini veren bir kitap bence. Tamamıyla saf olan çocuk dünyasını okumak ayrıca çok keyifli. İyiliğe olan inancınız varsa, kitabı okurken o dahada yeşerecek içinizde. Duygusal anlamda çok iyi hissettiren bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim.