Hepimizin zayıf anları olur,ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız ,gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur,ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz dedi...
Her hareketimizden önce bütün sonuçlarını tahmin etmeye çalışsak ,bunları ciddi olarak düşünsek ,önce kesin sonuçları ,sonra olası sonuçları düşünmeye kalksak,kımıldayamayız bile tek bir adım atamayız.
Kör adam ,görememesi belleğini zayıflatmış gibi kekeleyerek adresini söyledi ,sonra,Size nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum ,dedi ,öteki ,Bırakın canım ,bir önemi yok ,bugün sizin başınıza gelir,yarın benim,bizi neyin beklediğini bilemeyiz,diye yanıt verdi ,Haklısınız ,bu sabah evimden çıktığımda ,kim derdi ki başıma böyle bir felaket gelecek.