📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Herkes acısını gerçekten farklı yaşar Emir. Kimi o ölmemiş gibi yaşar, kimi hiç yaşamamış gibi. Kimi ona ait olan her şeyi saklar, kimi onu hatırlatan her şeyden uzaklaşır. Birinin acısını belli etmemesi onun yarası olmadığı anlamına gelmez. Ayrıca sen de biliyorsun ki herkesin yarası aynı hızda kapanmaz.
" O kendine saklıyor bütün duygularını,
Doğrumu yapıyor bilmem, öğrenmek çok zor.
Öylesine kapalı, bir şey söylemekten öylesine sakınıyor,
Sorgulardan araştırmalardan uzak tutuyor kendini
Ama nereden geldiğini bilseydik kederinin
Seve seve bilirdik devasını derdinin. "