swaghshsh

swaghshsh
@000000s
YİNE ÖLÜME DAİR
Zevcem,         ruhu revanım                         Hatice Pîrâyende,  ölümü düşünüyorum,  demek ki arteryo skleroz                                           başlıyor bende…  Bir gün             kar yağarken,  yahut          bir gece,  yahut          bir öğle sıcağında,  hangimiz ilkönce,  nasıl         ve nerde öleceğiz?  Nasıl         ve ne olacak  ölenin son duyduğu ses,            son gördüğü renk,  kalanın ilk hareketi              ilk sözü              ilk yediği yemek?  Belki de birbirimizden uzakta öleceğiz.  Haber           çığlıklarla gelecek,  yahut da ima edecekler,  ve kalanı yalnız bırakıp                                 gidecekler…  Ve kalan                 karışacak kalabalığa.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Baxın,insanlar təbiətin işini necə korlayırlar,təbiət onları yırtıcı yaratmır,onlar özləri bunu istədiklərindən yırtıcılara çevrilirlər : insanların bir-birini öldürmək üçün yararlandıqları on iki kiloqramlıq mərmisi olan topu da,süngünü də Tanrı yaradıb insanlara bağışlamayıbdır,bu onların öz yaramaz düşüncələrindən törəmişdir.
Sayfa 26
Böyük dərrakə və böyük qəlb sahibi olanlar əzab və iztirab çəkməyə borcludurlar.Mənə elə gəlir ki,əsl böyük insanlar bu dünyada böyük kədər duymalıdırlar.
Sayfa 307

swaghshsh

, 1000Kitap'a katıldı.