Kitabı okurken sonunu az çok tahmin ediyorsunuz ama bu sıkıcı bir hava katmıyor aksine gayet akıcı bir biçimde kendini okutuyor. Konu bakımından klişe gibi gözükse dahi eğlenceli ve romantik bir havası var
Smut sahnelerse gayet hoş bir dille yazılmış ki okurken sizi içine çekiyor.
Fakat itiraf edelim ki gerçek hayatta Nicholas gibi bir beyefendi maalesef bulunmuyor kızlar
Romantik kitapları seviyorsanız gayet hoşunuza gideceğini düşünüyorum
Keyifli okumalar dilerim efenim,sanatla kalın...
Asil TeklifEmma ChaseEsra Çetin
Önümde uzanan tüm o yılları gördüm ve hiçbiri önemli değildi. Çünkü yanımda sen yoktun. Seni seviyorum, Olivia. Bir krallığa ihtiyacım yok eğer sen yanımdaysan, zaten tüm dünyaya sahibim."
"
Gerçek şu ki izlemek istemeyi istemiyordum. Onu özlemek istemiyordum. Ona ihtiyaç duymak istemiyordum. Artık onsuz bir gelecek hayal edemediğim için hayatımın her anını ağlamamak için çabalamakla geçirmek istemiyordum.
Ama istediğimiz şeyleri her zaman elde edemiyorduk. Annem biz küçükken ne derdi? Hak ettiğini elde edersin ve üzülmezsin...