Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Her şekil daima kendine uygun şeklin özlemini çeker. Benzer huzuru benzerinde arar. Yakınlık duyma, önemli bir etkileşim taşır ve tesirini apaçık gösterir. Bizler kendi aramızda da görüp gözlemliyoruz ki zıtlar birbirinden kaçar, benzerler birbiriyle uyuşur ve aynı cinsten olanlar birbirini çeker.