ynlmzl

ynlmzl
@0208_
Tabiatım böyle
Ama gözler kör. Yüreğiyle bakmalı insan..
Reklam
Süzülürken yaşlar gözlerinden Sakın utanma!
Siz kendi içinizi hiç temizlediniz mi? Sizden kaç tane var, izlediniz mi?
Geleceksen sonbaharda gel, yazın her yer çiçek zaten.