Nurr

Nurr
Evli Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım ...
Sen fabrikadaki kadının baş örtüsünü görüyorsun ben ise nasır tutmuş ellerini. Sen yüzündeki makyajını ben anlında ki kara yazısını Sen ev işlerindeki marifetini, ben ruhundaki güzelliği.. Sen evde pişirdiği yemeği, ben haksızlığa karşı öfkesini. Ben kadının paylaşımcılığını, sen paylaşılması gerektiğini. Ben kadının analığını, sen doğurması gerektiğini Ben kadının insanlığın, sen nasıl kullanılacağını Ben kadının her yerde olması gerektiğini, sen evde diz kırıp oturmasını.. Ben tarladaki kadının emeğini, sen evde ne pişirdiğini Sen sokaktaki kadının bacaklarını, ben havadaki yumruğunu Sen kadının gözlerindeki maviliği, ben kalbindeki derinliği Ben kadının ayakta durabilmesini, sen hareme alınmasını Ben kadının idareci olabileceğini, sen idare edilmesi gerektiğini görüyorsun. Sen de İnsansın ,ben de! Can Yücel
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan olmayı becerebilmek
.....😞😞 Otuz senelik bir arkadaşımla telefonda bayramlaşıyoruz. Hayvan kesmiş yorgunluğunu anlatıyordu, __ Yedi kişi bir danaya girdik, sen ne yaptın? __ Biz 5 kişi bir İnsana girdik.. --- Nası ya anlamadım ? --- 5 kişi diyorum, bir araya geldik, iki aydır çalışmayan birinin evine gittik. 2 aylık ev kirasını, birikmiş faturalarını ödedik, mutfağına ne lazımsa kolilerle indirdik. Son olarak da esas müjdeyi verdik, bayramdan sonra yeni açılan Zorlu Center'de 2000 tl maaş+sgk+yemek ücreti işe başlıyorsun. Hadi hayırlı olsun. --- Çok güzel yapmışsınız da Kurban yerine geçer mi ? --- Senin et dağıttığın insanlar bu adam kadar sevindi mi ? --- Hayır, zannetmiyorum.! --- Öyleyse geçti..! Amaç paylaşmak ise biz paylaştık, bu huzur ve vicdan rahatlığı bizim için bayram oldu. --- Doğrusunu söylemek gerekirse kesim esnasında isyan edesim geldi, babama bir daha gelmeyeceğimi söyledim. Gelecek sene beni de aranıza alsanıza...! --- Seve seve dostum..! Aslında herkes bu bilinçle guruplar kurup, 7 kişi bir dana yerine bir insana girse ortalık cennet çığlıklarıyla dolar. Bizler de iyi birşeyler yapmış olmanın mutluluğunu yaşarız @lıntı Not:Kurban kesmek.TURKlerin 10 bin yıllık adetidir.
Edebiyat
Nasılsın? dedim. Bildiğin gibi.. dedi. Herhalde iyiydi.. Lakin o, benim neyi bilip neyi bilmediğimi hiç bilmedi. Merak da etmedi..'sen'dedi.. Nasılsın demesini bekledim, 'iyi misin?' dedi.. İyi olmamı mı istedi, yoksa bana, sadece bir evet ya da hayır işitecek kadar mı vakit belledi bilemedim. 'Görüşmek üzere' dedim. 'Görüşmek üzere' dedi.. Görüşmedik.. Böyle olur çünkü, görüşmek üzere denir, görüşmemek üzere edilmiş onca sözü haksız kılmak için.. Eren Kazım Yıldırım
Edebiyat
Beraber saçmaladığınız insanların hayatınızdan eksilmesine izin vermeyin...
Edebiyat
Özlemek ne ciğerim soldu ... Sen hiç rüyandan ürpererek uyandın mı... annem😔
Edebiyat