Tanrım, öyle doğru ki! Alarm hep geceleri çalar. Asla gündüzleri değil! Sebep ateşin geceleri daha güzel görünmesi mi ? Daha hoş bir manzara, daha iyi bir gösteri sunması mı?
Hayatım boyunca, birinin beni öldürebilmesini hatırlıyabildiğimden daha çok defa diledim ama asla başka birini öldürmeyi düşünmedim. Bunu yapmanın, o korkunç insanlara bir nebze mutluluk verebileceğini düşündüm.