Ömrüm boyunca,hayatımı ezen koşulların bazılarından kurtulmak istediğim,buna karşılık kendimi benzer başka koşullar tarafından kuşatılmış olarak bulduğum çok oldu,olayların belirsizlik örgüsünde bana karşı kesin bir düşmanlık vardı,desem yeri var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben böyleyim işte,işe yaramaz ve duyarlıyım,ister iyi olsun ister kötü,soylusundan ya da bayağısından bütün coşkulara olanca varlığımla kaptırabilirim kendimi / ne var ki asla kalıcı bir duygu,asla ruhun özüne nüfuz eden,kalıcı bir heyecan duyamam.Bende ne varsa,bir başka şeyi izleyerek varlık kazanır;ruh kendine karşı,yaramaz bir çocukla uğraşırcasına sabırsız;giderek büyüyen ve hep aynı kalan bir sıkıntı var.Her şey ilgimi çeker,ama hiç bir şey beni avucunda tutamaz.