Kimseye mutluluğu tam olarak veremediğimi görüyorum. Yoksa bu kadar düşünce geçmezdi içimden. Bu kadar sessiz olmazdık. Paylaştığımız mutluluk katışıksız olsaydı, düşünceye ihtiyaç bırakmazdı...
Şarkılarımı yitirdim, içimden ne yapıp edip başka türlü dans etmek geldi. Sonra ne yapsam ne etsem de içimden ağlamak geldi; meğer babamı kaybetmişim...