Zemheri

Zemheri
Okumak: hayatta kalma refleksi...
"İnsan sizi dinlerken nasıl da iyi olmak istiyor. Bu bir düş sanki... Keşke bizi hizaya sokacak insanlar olmasaydı."
Alıntı
Reklam
Bir kez görüldü mü artık görmezlikten gelinemez. Unutmak çok sonra gelir ancak...
Alıntı
Onlar şimdi "umutsuz neşe"nin gözyaşlarıdır. Umutsuz neşenin ne olduğunu bilir misin?
Alıntı
Kaderimizi bir tek biz bileceksek, ondan kaçmak neye yarayacaktı?
Alıntı
Acı, belki de tek eşitlik formülüdür. İnsanlar acı içindeyken hep birbirine benzerler...
Alıntı
Reklam