"Cehennemin dibi neresiyse oraya gidip bidaha dönmek istemiyorum" diye bir ileti yapmıştım. Biri "benide götür" diye dm atmış. Cevap vermedim. Bu sefer de "neden cevap vermiyorsun, bende senin kadar yanlızım" diye yazmış. Arkadaşlar ne içiyorsunuz bu kafaya nasıl ulaşıyorsunuz bilmiyorum ama kendinizi bu kadar salak durumuna sokmayın.
Soluyorsunuz, hoş güller,
Sevdam sizi taşımadı.
Açılın, ah! Şu umutsuza,
Ruhumu gam sardı.
Yasla anıyorum o günleri,
Ben, Melek, sana aşık,
Gizemli ilk goncan teselli,
Eren bahçemde alışık.
Tüm Çiçekleri, tüm meyveleri
Ayağına taşıdığımda,
Manzaranın karşısında beteri
Kalbimde ümit bağladığımda.
Soluyorsunuz, hoş güller,
Sevdam sizi taşımadı.
Açılın, ah! Şu umutsuza,
Ruhumu gam sardı.